دستگیری متهمان کلاهبرداری با چک پولهای جعلی در نیشابور

به گزارش رکنا از نیشابور؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده بیان داشت: در پی تماس یکی از کسبه شهرستان نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط دو تن با استفاده از چک پول‌های جعلی ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: در این راستا ماموران گشت کلانتری ۱۱ طالقانی خودرو پژو ۴۰۵ متهمان را در یکی از خیابان های سطح شهر نیشابور شناسایی و با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو موردنظر را متوقف و ۲ متهم زن را در این زمینه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی  در بازرسی از خودرو متهمان ۱۱۰ عدد چک پول ۵۰ هزار تومانی، دو عدد ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۰۰ قطعه ۱۰ هزار تومانی ، ۲۰۰ قطعه ۵هزار تومانی همگی تقلبی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد هر دو متهم سابقه کلاهبرداری در شهرستان های مختلف استان خراسان رضوی را داشته و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز می باشند.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده ودر مواجه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان از تمامی شهروندان خواست ؛ هنگام دریافت چک پول با بررسی مشخصات آن ، از اصل بودن چک پول دریافتی ، مطمئن شده و هرگونه مورد مشکوک را نیز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در کوتاهترین زمان ممکن با سودجویان و کلاهبرداران برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای خبر/ بهشیدپور 

کدخبر: 724321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟