تدارک ویژه شورا و شهرداری آمل برای جاماندگان اربعین حسینی/ برپایی موکب حسینی در مرکز شهر

به گزارش رکنااز آمل، " مهندس علی داوودی" گفت: در روزهای گذشته با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری وسازمان ها و واحدهای مختلف شهرداری و نیزهمراهی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، تمهیدات و تدابیر لازم برای کمک و پشتیبانی به منظور برپایی موکب های جاماندگان اربعین درسطح شهر آمل برنامه ریزی شد. 

داوودی افزود: شهرداری آمل امسال هم برای دومین سال متوالی استقرار و جانمایی موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل درمیدان17شهریور درکنار خادمان وجاماندگان اربعین این موکب، همکاری وپشتیبانی های لازم را داشته است.

سرپرست شهرداری آمل همچنین درخصوص دیگرخدمات این شهرداری برای اربعین 1400 نیز گفت، نمادضریح مطهرامام حسین(ع) شب گذشته با حضور میدانی مدیر و پرسنل واحدزیباسازی شهرداری وارادتمندان اهل بیت(ع) درمیدان 17شهریورنصب و باعث زیبایی و غنابخشی به مرکزشهر درآستانه اربعین حسینی شد.

مهندس داوودی اضافه کرد، علاوه براین تعداد 7 المان مربوط به اربعین حسینی نیز درمیدان وبلوارهای اصلی سطح شهر به همراه پرچم های مناسبتی توسط واحد زیباسازی شهرداری فضاسازی متناسب با این ایام در سطح شهر در حال نصب است. 

وی یادآورشد؛ ان شاءالله در روز  اربعین حسینی نیز استقرار خودروهای سبک و سنگین سازمان آتش نشانی در این مراسم و نقاط تعیین شده حضور داشته و با آماده باش کامل در صورت نیاز خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 723043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟