کشف120کیلو گرم تریاک در محور هراز

به گزارش رکنا،سرهنگ علیرضا ثقفی گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از طریق یکی از محورهای ورودی استان با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور هراز شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی در ادامه اظهار داشت: متهمان که در قالب یک باند ۵ نفره فعالیت می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اعتیاد را منشأ بسیاری از جرایم دانست و خاطرنشان کرد: سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی و فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از جرایم متأثر از اعتیاد و پدیده شوم مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه، از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 722206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟