هیات ورزش کارگری گیلان جزء پنج هیات برتر کشور قرار گرفت

به گزارش رکنا از رشت، امروز جلسه هیات رئیسه ورزش کارگری استان با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پهلوان یلی مدیر امور اجتماعی و رئیس هیات ورزش کارگری گیلان در اداره کل برگزار شد.

علیزاده در این نشست با تاکید بر گسترش فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در جامعه کار و تلاش؛ نقش هیات ورزش کارگری استان را در برگزاری رویداد ها و فعالیت های ورزشی و مفرح ضروری دانست.

وی خاطر نشان کرد: افزایش شادی و نشاط در واحد های تولیدی با افزایش بهره وری و کارایی که منجر به رونق تولید می شود ارتباط مستقیم دارد.

وی با اشاره به نتایج ارزیابی عملکرد هیات از سوی فدراسیون ورزش کارگری گفت: قرار گرفتن هیات ورزش کارگری استان گیلان در زمره 5 هیات برتر کشور از میان 31 هیات، حاصل تلاش رییس و اعضای هیات استان است که جای تقدیر دارد.

علیزاده ادامه : با توجه به پتانسیل های بالای ورزشی در استان امیدوارم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر جایگاه هیات ورزش کارگری گیلان در کشور ارتقا یابد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به 32 فعالیت ورزشی و میزبانی 2 رویداد در سال ؛99 از برگزاری 14 رویداد استانی شامل 7 پویش دوشنبه های ورزش و کار و 2 دوره آموزشی مربیگری درجه 3 و داوری درجه 3 شطرنج در شش ماه نخست سالجاری خبر داد.

وی با بیان اینکه پویش دوشنبه های ورزش و کار یکی از اقدامات مفید و موثر در واحد های تولیدی است بر استمرار و گسترش این رویداد مهم در تمام شهرستان های استان بیش از گذشته تاکید کرد.

علیزاده با اشاره به میزبانی گیلان در برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور در مهر ماه سالجاری بر تلاش هیات ورزش کارگری استان جهت برگزاری با شکوه این رویداد مهم کشوری تاکید کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین با اشاره به هفته مقدس پیش رو خواستار برگزاری برنامه های متنوع ورزشی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و مدافعان حریم امنیت کشور شد.  

پورحیدری معاون طرح و برنامه سپاه قدس گیلان نیز که در این نشست حضور داشت از آمادگی خود جهت مشارکت در میزبانی مسابقات رزمی قهرمانی کارگران کشور خبر داد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 721998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟