آزادی ۲۵ زندانی از زندان مرکزی شهرکرد

به گزارش خبرنگار رکنا از شهرکرد؛

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به منظور اجرای سیاستهای تحول گرایانه قوه قضائیه و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه طرح کاهش جمعیت کیفری زندانها در دستور کار دادگستری استان قرار دارد. وی افزود: به همین منظور در دوره های مختلف بسیاری از زندانیان با کمک خیران و استفاده از تخفیفات قانونی از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

بهرامی خاطرنشان کرد: زندانیانی که امروز حکم آزادی خود را می گیرند، پرونده‌هایشان در جلسات مسئولان قضایی بررسی و عموماً در قالب مرخصی پایان حبس و یا ارفاق ها و تخفیفات قانونی آزاد می گردند.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه زندانی شدن هر فرد علاوه بر تحمیل هزینه به دولت تبعات منفی اجتماعی و فرهنگی بسیاری به دنبال دارد بیان داشت: زندان جای مجرمان خطرناک و برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم است و نباید فردی صرفا به لحاظ انجام یک تخلف و یا بدهی مدت زمان طولانی در زندان بماند.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مقامات قضایی از زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان مشکلات و درخواستهای ایشان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد

 

کدخبر: 721097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟