آغاز عملیات گاز رسانی به دو روستای لشکر کوه و گل انجیره در اردستان

به گزارش رکنا از اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: طول خط گازرسانی به این دو روستا ۶ هزار و 200 متر لوله گذاری پلی اتیلن است که در مدت قرار داد شش ماه اجرا و به بهره برداری می رسد.

سید مصطفی علوی، گفت: علاوه بر اجرای گازرسانی به این دو روستا، اجرای گازرسانی به واحد‌های مسکونی، مرغداری‌ها و واحد‌های صنعتی در استان  به طول ۱۷ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی، همچنین گفت: مصرف گاز در استان اصفهان در فصل زمستان در بخش خانگی به ۵۰ میلیون مترمکعب در شبانه روز می‌رسد و هر چقدر در مصرف گاز خانگی صرفه جویی شود امکان تامین گاز بیشتر صنایع فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خواستار پرداخت بدهی مشترکان گاز در بخش خانگی و صنایع شد و افزود: پرداخت به موقع گازبها موجب استمرار خدمات رسانی و توسعه گاز بویژه در بخش صنعت خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت: سالانه بیش از ۲2 میلیارد متر مکعب گاز مصرف می کنند و هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.

علوی، بیان داشت: این شرکت توانسته تاکنون نسبت به طراحی و اجرای۲۷ هزار کیلومتر شبکه، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مورد انشعاب، بهره مندسازی ۱۱2 شهر استان، ۱۰۶۶ روستا، گازرسانی به ۵۳ شهرک صنعتی شامل 9 هزار و ۶7۰ واحد صنعتی، ۱۵۶ جایگاه C.N.G و۲ هزار و ۵۶۴ ایستگاه تقلیل فشار و۳۹۱ ایستگاه حفاظت از زنگ اقدام نماید.

اصفهان -عاطفه باقری

کدخبر: 720366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟