کسب سه رتبه کشوری در دهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرنگار رکنا از مازندران؛ «محمد شعبانی» از کسب سه رتبه کشوری در دهمین جشنواره نوجوان سالم خبرداد و گفت: این جشنواره هر ساله با هدف ظرفیت سازی و گسترش نهضت فرهنگی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: درسال تحصیلی 1400-1399 این جشنواره با مشارکت چشمگیر دانش آموزان و همکاران و والدین دانش آموزان در رشته‌های متعدد برگزار شد.

شعبانی اظهار کرد: 1239اثر از شهرستان‌ها و مناطق استان به دبیرخانه استانی رسید که از این میان پس از داوری آثار، 132 اثر بعنوان آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: بر اساس اعلام نتایج دبیرخانه کشوری جشنواره نوجوان سالم دانش آموز پوریا دادگر در رشته ایده پردازی از شهرستان بابلسر رتبه اول کشور و دانش آموز سیده فاطمه حسینی در رشته خلق کاراکتر از شهرستان رامسر رتبه شایسته تقدیر کشوری را از آن خود کردند.

شعبانی اضافه کرد: همکار فرهنگی سرکار خانم حمیده قنبری نیز در رشته منابع آموزشی و کمک آموزشی از شهرستان رامسر موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان کشورابراز امیدواری کرد این تلاشهای ارزشمند در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 718187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟