بستری بیش از ۲ هزار بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان

به گزارش رکنا از ارومیه، علی احمد آقاپور ، با اشاره به افزایش روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان اظهار داشت: ایمن‌سازی مقابل کرونا، در آذربایجان‌غربی با تزریق واکسن روند افزایشی دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰ هزار و ۱۰۶ نفر در استان واکسن کرونا دریافت کردند.

وی ادامه داد: از ابتدای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان برای ایمن‌سازی افراد تا کنون به  ۸۱۹ هزار و ۵۱۷ نفر واکسن کرونا تزریق شده است.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان‌‌غربی با بیان اینکه شمار مبتلایان به کرونا در استان روند افزایشی دارد، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲ هزار و ۳۵ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند در این راستا تعداد ۹۸۶ نفر مشکوک به کرونا و ۲ هزار و ۳۰ نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقاپور ادامه داد: از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۳۰۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری و تعداد ۷۷ نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمام شهرستان‌های استان به غیر از پیرانشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است .

آذربایجان‌غربی ارومیه نسرین معجنی 

کدخبر: 715885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟