نجات  دختر ۸ ساله از مرگ/به همراه عکس

به گزارش رکناازرشت،  امیر مومنی از نجات جان دختر بچه هشت ساله خبر داد و گفت: (پنجشنبه، ۴ شهریور) نجات غریقان منطقه سه حاجی بکنده در حال گشت زنی متوجه غرق شدن یک دختر بچه ۸ ساله شدند که بلافاصله اقدام به نجات وی نمودند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت با اشاره به اینکه این کودک ۸ ساله با داشتن علائم هوشیاری تحویل اورژانس داده شد افزود: با توجه به اینکه سواحل دریا مورد استقبال مسافران و بومی های منطقه است اما متاسفانه بخاطر عدم رعایت موارد ایمنی و عدم آشنایی با فنون شنا و… ، بسیار شاهد چنین حوادثی هستیم.

وی از تلاش منجیان غریق و افراد بومی محلی که در این راستا بی ادعا و بدون هیچ گونه چشم داشتی در طول سال مارا یاری میکنند تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: هیات نجات غریق و غواصی در راستای فعالیت های خود نجات جان انسان ها و کاهش آمار تلفات را اولویت کاری خود می‌داند و امیدوار است مردم نیز با رعایت موارد ایمنی و هشدارها با ناجیان غریق همکاری کنند.

مومنی تصریح کرد: مردم فهیم ما می بایست برای حفظ امنیت خود و عزیزانشان به توصیه های امدادی ناجیان غریق توجه کرده تا همواره خاطره خوش لذت از شنا و سواحل زیبای خزر برایشان باقی بماند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 715739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟