پیام مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

به گزارش رکنا از مازندران ؛ محمدعلی اصل سعیدی پور با بیان اینکه فرا رسیدن شهریور ، فرصتی مغتنم را در تأمل بر زندگی اسوه های تلاش و فاتحان قلوب ملت همچون شهیدان رجایی و باهنر فراهم می آورد گفت عملکرد دولتمردان شهید جمهوری اسلامی ایران به درستی عبارت "خدمت به خلق ، خدمت به خداست" را معنا می بخشد.

متن پیام محمدعلی اصل سعیدی پور به این شرح است:

آری شهریور یادآور جان فشانی های فرزندان پاک سرشت و گرانمایه انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری ، روزهای حماسه و افتخار ، شهیدان رجایی و باهنر است . دو یار دیرینی که آسمانیان زمینی بوده اند که با تلاش خستگی ناپذیر و بی وقفه خود برای ساختن ایرانی جاوید و سربلند همت گماردند و با تقدیم خون خود جهانیان را به نظاره بقای ابدی این انقلاب متعالی نشاندند.

تقارن هفته دولت امسال با عزاردای سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)  تلنگری مناسب برای مدیران و تمام کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند ، می باشد تا با استفاده از فرصت مناسب خدمتگزاری بدست آمده زیر چتر زعامت و رهنمودهای حکیمانه رهبرمعظم انقلاب ، جهت اعتلاء ، پیشرفت و امید افزایی بیشتر در جامعه گام بردارند.

 اینجانب هفته دولت را وفق بیانات مقام معظم رهبری فرصتی مغتنم می دانم و ضمن گواه راستین بر تلاش خادمانتان در اداره کل بنادر ودریانوردی امیرآباد جهت پیشرفت اقتصاد کشور ، بر عهدی که با شهدا و امام شهدا بستیم می مانیم و تا آخرین توان سعی خواهیم کرد مصداق کسانی باشم که بزرگان دین فرمودند: "خدمت به خلق خدمت به خداست."


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟