زمین گیر شدن سارقان تحت تعقیب در کوهدشت| ۵ نفر دستگیر شدند

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ "نبی اله قاسمی"با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کوهدشت حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ مشکوک که پس از استعلام مشخص می شود خودروی مذکور دارای سابقه سرقت می باشد با لحاظ کردن اقدامات تامینی و مراقبتی عملیات  تعقیب خودرو انجام می شود که پس از صدور دستور ایست برای توقیف خودرو و سرپیچی راننده از دستور پلیس با رعایت موارد قانون بکارگیری سلاح نسبت به تیراندازی به سمت چرخ های خودرو  اقدام می گردد که باعث توقف اجباری خودرو می شود. 

وی افزود: سرنشینان خودرو که عرصه را برخود تنگ می بینند اقدام به ترک خودرو جهت متواری شدن می کنند که با برخورد مقتدرانه ماموران انتظامی این شهرستان روبه رو می شوند و  تمام سرنشینان آن که ۵ نفر بودند دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: پس از استعلام مشخص شد که این افراد دستگیر شده همگی سارق و تحت تعقیب می باشند وباتوجه به اینکه این سارقان حرفه ای در دیگر نقاط کشور داری سابقه سرقت می باشد جهت تحقیقات بیشتر به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع ذی صلاح شد.

 فرمانده انتظامی کوهدشت در پایان به به همشهریان توصیه کرد: با رعایت اقدامات پیشگیرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 712593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟