پیام تبریک مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش رکنا از اصفهان،علی محمد هاشمی در پیامی فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار را به " تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی " تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام و رسم "خبرنگاری " همواره شایسته ی تقدیر و سپاسگزاری و "خبرنگار" همیشه روشنی بخش جامعه است . بی تردید خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان طلایه داران راستین ترویج فرهنگ خدمت داوطلبانه ،امداد، نوعدوستی و یاری رسانی به دیگران نقش موثری در ترویج فرهنگ والای خدمت به نیازمندان و حادثه دیدگان و گسترش روحیه صلح خواهی ، ایثار و فداکاری و نهادینه کردن مفاهیم واصول بنیادین و متعالی جمعیت هلال احمر در جامعه دارند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عرصه ی خبر و تبریک روز خبرنگار، از خدمات صادقانه و خالصانه و دقت نظر اهالی رسانه و خبرنگاران بزرگواری که نقش موثر و انکارناپذیری در نشر فرهنگ والای بشردوستی و ایثار و فداکاری در جامعه دارند و نیز دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی در جمعیت هلال احمر استان اعم از همکاران معزز در روابط عمومی  استان و شعب و خبرنگاران داوطلب که با صبر و بردباری در پیگیری اخبار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیقات روزافزون خبرنگاران و اهالی رسانه را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار ولایت موفق و مستدام باشید .

علی محمدهاشمی

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان

 

کدخبر: 711238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟