خبرنگاران رکن اصلی رسانه ها هستند
به گزارش رکنا درهرمزگان؛دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است که شجاعانه در راه انجام وظیفه مهم خبرنگاری و اطلاع رسانی، جان خود را فدا نمود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید بزرگوار الگویی برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در جمهوری اسلامی ایران است تا این چنین شجاعانه و فداکارانه در راه آگاهی رساندن به مردم گام بردارند.

خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که با کوشش مجدانه مطالبات مردم را در رسانه ها انعکاس می‌دهند و با بیان نقدهای منصفانه و تحلیل های دقیق و مبتنی بر واقعیت، در راه رفع مسائل و مشکلات جامعه، یاری گر مردم و مسئولان هستند.

در دوران امروز که به عنوان عصر ارتباطات نام گرفته، رسانه ها نقش موثری در توسعه و پیشرفت جوامع بر عهده دارند و خبرنگاران که وظیفه تولید و انتشار محتوا را بر عهده دارند، رکن اصلی رسانه ها محسوب می‌شوند و در سراسر کشور و از جمله در استان هرمزگان، شاهد تلاش گسترده و کوشش خستگی ناپذیر خبرنگاران در راه اطلاع رسانی صادقانه و شفاف با استفاده از فناوری های نوین ارتباطی هستیم.

خبرنگاران به واقع طلایه داران آگاهی بخشی به جامعه اند که با قلم خود مردم را از رویدادها مطلع می سازند و از سوی دیگر با رصد مسائل موجود در جامعه، مشکلات مردم را به گوش مسئولان می رسانند تا برای آنها چاره اندیشی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و با قدردانی از تلاش های آنان به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا که علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌ها، در آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم نقش بی بدیلی داشتند، امیدوارم در راه انجام رسالت مهم خود با وفاق و همدلی بیشتر، روز به روز موفقیت های بیشتری را تجربه نمایند.

انتهای پیام /ح

 

کدخبر: 710957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟