حمایت صنایع چوب و کاغذ مازندران از مطبوعات استان
به گزارش رکنا از مازندران، در این دیدار که در دفتر علی اکبر صفریان مدیرعامل  صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزارشد ،  عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  صنایع چوب و کاغذ مازندران را یک افتخار صنعتی برای استان خواند که درصد بالایی از نیاز کاغذ برای چاپ رسانه های مکتوب  کشور را تامین می کند .
 
وی با توجه به صدمه کرونا به مطبوعات کشور از مدیرعامل  صنایع چوب و کاغذ خواست تا با حمایت از مطبوعات استان مقداری از خسارات وارد شده به این بخش جبران گردد.
 
در ادامه علی اکبر صفریان مدیرعامل  صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن استقبال از پیش نهاد زارع ، قول مساعد داد تا حدالامکان در این زمینه به یاری رسانه های مکتوب استان بیاید .
 
در پایان مقرر شد تا کاغذ مورد نیاز مطبوعات استان زیر قیمت مصوب کارخانه در اختیار آنان قرار گرفته و رسانه ها نیز با حمایت تبلیغی از این صنعت مهم  استان موجب رونق بیشتر آن شوند .
 
شایان ذکر است : کارخانه چوپ و کاغذ مازندران در کیلومتر ۱۲ جاده ساری به کیاسر، بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران است و دارای ظرفیت اسمی ۱۷۵ هزار تن کاغذ در سال است. این کارخانه در وضعیت فعلی فعال‌ترین کارخانه تولید کاغذ در کشور است.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 710259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟