خودروهای غیربومی جریمه یک میلیونی می‌شوند

عباس مهاجربسطامی  در گفت و گو با خبرنگار رکنادر گرگان اظهار کرد: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی محدودیت‌های خودرویی در استان گلستان اعمال شد که طی چهار ماه گذشته تاکنون بیش از ۵۸ هزار خودرو در استان گلستان اعمال قانون شدند.

وی با تاکید بر رعایت نکات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به رصدی که از طریق دوربین‌های مداربسته معابر صورت گرفته همچنین استعلامی که از همکارانم دارم در مرکز گلستان و سایر شهرهای استان گلستان شاهد ترافیک روانی هستیم.

رئیس‌پلیس راهور استان گلستان در خصوص محدودیت‌های کرونایی در استان ابراز کرد: با توجه به اینکه تمامی شهرهای استان گلستان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برند ولی خودروهای غیربومی می‌توانند وارد استان گلستان شوند و برای تردد از کمربندی‌ها عبور کنند در حقیقت خودروهای غیربومی نمی‌توانند از داخل شهرها تردد کنند.

مهاجربسطامی با اشاره به اینکه اعمال قانون برای خودروهای غیربومی از طریق دوربین‌های مداربسته صورت می‌گیرد،  خاطرنشان کرد: جریمه یک میلیون تومانی شامل حال رانندگانی است که در حال تردد با خوردوی غیربومی در خیابان‌های داخل شهر استان گلستان هستند.

وی اظهار کرد: رانندگان از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد نمی‌توانند در خیابان‌ها تردد کنند در صورتی که خودرویی در این ساعات تردد کنند اعمال محدودیت و مشمول جریمه خواهد شد.

رئیس‌پلیس راهور استان گلستان با تاکید بر اینکه شهروندان گلستانی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، ابراز کرد: مردم باید برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا موارد بهداشتی را رعایت کنند همچنین با خودروهای خود از داخل شهرهایی که وضعیت قرمز دارند، تردد نکنند زیرا ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز مشمول جریمه خواهند شد


گرگان/کرامتی

 

 

کدخبر: 709929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟