تولیدات مددجویان بهزیستی هرمزگان در فروشگاه‌های دائمی به فروش می‌رسد

به گزارش رکنا در هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد از برنامه ریزی برای ایجاد فضایی برای فروش محصولات تولید شده مددجویان بهزیستی در فروشگاه بوکتاب " دومین فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی کشور" در بندرعباس خبر داد و گفت : با این اقدام ، محصولات معلولان و مددجویان بهزیستی بصورت دائمی در معرض بازدید و فروش خریداران قرار می گیرد و علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از محصولات تولیدی معلولان و مددجویان ، نسبت به خرید این محصولات نیز اقدام کنند.

وی عنوان کرد : بهزیستی همیشه حامی اشتغال پایدار ، توانمندسازی و استقلال مالی مددجویان است و برای انجام بهتر این کار نیاز به سیاست‌گذاری ، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای کاربردی است.

سرپرست بهزیستی هرمزگان با اشاره به ظرفیت های خوب در بخش صنایع دستی و مشاغل خانگی و توانمندی مددجویان استان در این خصوص بیان داشت : بخش عمده افراد تحت پوشش بهزیستی از ظرفیت‌های ارزنده‌ای برخوردارند که باید شناسایی ، تقویت و در مسیر صحیح هدایت شوند.

دکتر حسن نژاد در ادامه بر ضرورت تجمیع هر چه سریع تر محصولات تولیدی و صنایع دستی مددجویان و افراد دارای معلولیت برای عرضه در فروشگاه بوکتاب تاکید کرد و اظهار داشت : به حلقه مفقوده بین تولید و فروش که همان بازاریابی است باید نگاه ویژه شود.

وی همچنین در نشست مجازی با حضور روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها ، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و همت ادارات بهزیستی بازارهای عرضه و فروش محصولات در سراسر استان افزایش یابد و با ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی، مددجویان بتوانند به یک امنیت شغلی دست یابند.

انتهای پیام/حیدری

کدخبر: 709472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟