تداوم موفقیت شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در زمینه ارتقاء سطح سلامت اداری

به گزارش رکنا در هرمزگان ؛ به استناد ماده 28 قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد ، وضعیت شرکت های تابعه شرکت ملی گاز در اجرای وظایف قانونی در زمینه تحقق سلامت اداری و پیشگیری از فساد بر اساس شاخص های مربوطه و الگوی تدوین شده هر ساله مورد سنجش قرار می گیرد.

هفتمین دوره این سنجش و ارزیابی نیز در سال 1399 توسط امور بازرسی شرکت ملی گاز اجرا گردیده است. شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در این دوره با کسب امتیاز 14/96 نسبت به دوره قبل 17 درصد ارتقاء در میانگین امتیاز کلی سلامت اداری داشته است که مطابق چارچوب رتبه بندی سطح سلامت اداری شرکت ها، در سطح «برتر» قرار دارد و «رتبه اول شرکت های پالایش گاز» در سنجش سلامت اداری را نیزکسب کرده است.

محمدحسین نوروزی ضمن تبریک موفقیت کسب شده به همکاران، از تلاش ها و زحمات تمامی کارکنان در اجرای صحیح و دقیق فرآیندهای بخش های مختلف و همچنین دقت نظر و تلاش متولیان در اجرای بهینه فرآیند سنجش سلامت اداری شرکت، تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که با استعانت از خداوند متعال و تلاش های مستمر این موفقیت ها تداوم یابد.

وی در ادامه افزود: اساس کار و وظیفه اصلی مجموعه سلامت اداری در سطح صنعت نفت و گاز کشور نظارت بر عملکردها و پیشگیری از بروز فساد می باشد که این موضوع در روند پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های شرکت ها نقشی مهم و اساسی دارد و بعنوان یکی از مهم‌ترین ارکان رشد و پیشرفت سازمانی تلقی می شود.

رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم بیان داشت : رویکرد اساسی در ارزیابی سلامت اداری شرکت های تابعه شرکت ملی گاز، نظارت بر فرآیندهای مختلف عملکردی شرکت ها از طریق پایش شاخص های؛ آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی و نظارت و کنترل داخلی در راستای بهبود این فرآیندها است.

نوروزی در پایان عنوان کرد : برنامه ریزی کمیته سلامت اداری و همچنین تلاش مجموعه کارکنان این شرکت همواره در راستای بهبود فرآیندها و ارتقاء سطح سلامت اداری فعالیت های شرکت بوده و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم طی برنامه مدون، با همت و درایت روز افزون در جهت ترویج وتوسعه این امر مهم گام های بسزایی برداشته است و خوشبختانه نتایج موفقیت آمیزی نیز کسب کرده است.

انتهای پیام/حیدری

کدخبر: 709461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟