احداث زمین چمن مصنوعی در شهرهای بروجرد و پلدختر

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، حشمت‌اله امان‌الهی با بیان اینکه در این مدت چندین زمین چمن مصنوعی را برای توسعه ورزش استان تعریف کرده‌ایم، اظهار کرد: برای مجموعه تختی خرم‌آباد برای زمین چمن مصنوعی شماره ۱ که فاقد کیفیت مناسبی بود اعتبارات خوبی پیش‌بینی شد.

وی با بیان اینکه برای خرم‌آباد امسال نیز سه زمین چمن تعریف کردیم که تلاش می‌کنیم این سه زمین را در خود مرکز استان ایجاد کنیم، تصریح کرد: زمین‌های چمن مصنوعی نیز در دو شهرستان بروجرد و پلدختر تعریف شده است که امسال کار احداث آن‌ها شروع خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در هفته گذشته دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان سلسله کلنگ زنی شد، افزود: این دو پروژه اعتبارات خوبی دارند و اگر تخصیص ۵۰ یا ۶۰ درصدی هم داشته باشند سعی می‌کنیم این پروژه‌ها را افتتاح کنیم. همچنین دو زمین چمن مصنوعی نیز در این شهرستان از قبل تعطیل شده بودند که تأمین اعتبار لازم برای احداث آن‌ها انجام گرفته است.

امان الهی با بیان اینکه در شهرستان دلفان نیز تأمین اعتبار دو زمین چمن مصنوعی انجام شده که در حال اجرا هستند، خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهدشت به دلیل آسیب‌دیدگی زمین چمن اصلی به خاطر احداث سکوها یک زمین چمن مصنوعی ۷۰۰۰ متری را تعریف کردیم که در آینده نزدیک به افتتاح خواهد رسید همچنین زمین چمن مصنوعی ده نصیر نیز در قسمت‌های پایانی کار قرار داشته و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 709412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟