اتمام پروژه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی الشتر و کوهدشت تا پایان ماه‌جاری

به گزارش رکنا از لرستان، بختیار رازانی اظهار کرد: در حال حاضر، با اقدامات خوب صورت گرفته، ۱۳ شهرک صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او تصریح کرد: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر و شهرک صنعتی کوهدشت نیز یکی از اقداماتی بود که از چندی پیش آغاز شد که خوشبختانه با تلاش همکاران و تعامل سازنده شرکت گاز استان، تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان در راستای جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع است که امیدواریم با همراهی شرکت گاز استان، گازرسانی به دیگر شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز به سرعت صورت گیرد چراکه این مهم، از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت گاز لرستان است.

رازانی اضافه کرد: معتقدیم برخورداری شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان از نعمت گاز طبیعی، علاوه بر کمک به بهره‌وری صنایع، موجب حرکت در مسیر استفاده از سوخت پاک و حفظ محیط زیست می‌شود.

او بیان کرد: گازرسانی به چهار شهرک صنعتی اشترینان، دورود ۲، چمن سلطان الیگودرز و سراب غضنفر نورآباد نیز از جمله پروژه‌های در دست اقدام است که تا پایان سال جاری اجرایی خواهند شد.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 708676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟