انهدام باند سارقان مسلح خطرناک در کرمان

اعضای باند سرقت مسلحانه در کرمان دستگیر شدند. این باند به سرقت مسلحانه احشام و تلفن همراه می پرداختند. سرقت مسلحانه احشام و تلفن‌همراه در عنبرآباد اتفاق افتاد. پلیس تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری باند سرقت مسلحانه آغاز کرد و در نهایت اعضای باند سرقت مسلحانه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری 3 نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه و کشف  هفت  فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: به دنبال  افزایش سرقت مسلحانه احشام و تلفن همراه در عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی سه  نفر از اعضای این باند را شناسایی و قبل از متواری شدن به سمت شهرستان های همجوار آنان را در عملیاتی غافگیرانه دستگیر کردند. وی افزود: این سارقان مسلح در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای  جز بیان حقیقت نداشتند و به هفت  فقره سرقت مسلحانه احشام و تلفن همراه  در شهرستان اعتراف کردند. وی  با اشاره به تشکیل پرونده و  تحویل  متهمان به مرجع قضایی گفت : این  متهمان  سوابقی  همچون شرارت‌های گوناگون، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ، تیر اندازی منجر به جرح ، زورگیری،  اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی را در کارنامه سیاه خود دارند.

توکلی

کدخبر: 702925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟