آغاز مرحله جدید پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی در لرستان
به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، مجتبی صفایی نژاد گفت: مرحله جدید پلاک‌گذاری کمباین و تراکتور کشاورزان لر ستان تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت افزود: بنابر قانون، سهمیه سوخت کشاورزانی که برای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی خود اقدام نکنند، قطع می‌شود.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال ۹۲ آغاز و تاکنون حدود ۱۰ هزار دستگاه در استان پلاک گذاری شده است.
 
 صفایی نژاد تصریح کرد: بیش از ۲۱ هزار دستگاه تراکتور و ۳۵۰ دستگاه کمباین کشاورزی در لرستان فعالیت می‌کنند که بیش از ۱۰ هزار دستگاه آن‌ها فاقد پلاک است و از این تعداد نیز سه هزار دستگاه آماده پلاک گذاری شده اند، ولی به دلیل نبود پلاک خام، روند پلاک گذاری تاکنون برای این ماشین آلات نهایی نشده است.
 
وی گفت: تاکنون هیچ گونه اقدامی برای پلاک گذاری بیش از هفت هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی لرستان انجام نشده است و صاحبان این تجهیزات باید تا آخر شهریور برای پلاک گذاری ماشین آلات خود به ادارت جهاد کشاورزی مراجعه کنند، چون در غیر اینصورت نسبت به قطع سهمیه سوخت آن‌ها اقدام خواهد شد.

مهدی زکی‌پور /لرستان

کدخبر: 701590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟