شهرداری گرگان همکاری نزدیکی با آستان قدس رضوی دارد

به گزارش رکنا از گرگان، سید حسین علوی صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار خادمان حرم امام رضا (ع) با دکتر دادبود شهردار گرگان اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری گرگان همواره ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با آستان قدس رضوی داشته و لازم می دانم از دکتر دادبود و همکارانشان تقدیر و تشکر کنم.

علوی در ادامه گفت: از نظر ما شهر گرگان «بین الحرمین» است زیرا در فاصله میان دو حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد و حرم مطهر فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم واقع شده و این باعث افتخار ماست.

وی با تمجید از همکاری های دوجانبه شهرداری و نمایندگی آستان قدس رضوی بیان کرد: تاکنون اقدامات و همکاری های مشترک بسیار زیادی بین ما و مجموعه شهرداری انجام شده و قطعاً این همکاری ها در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان بیان داشت: شهرداری گرگان همیشه در مناسبت های مختلف مذهبی به ویژه ایام دهه کرامت، فضای معنوی بسیار خوبی در سطح شهر ایجاد می کند و شهروندان از نگاه پرمهر شهردار و همکاران ایشان بهره مند می شوند.

به گفته وی، شهرداری گرگان همیشه در مناسبت های مختلف مذهبی به ویژه ایام دهه کرامت، فضای معنوی بسیار خوبی در سطح شهر ایجاد می کند و شهروندان از نگاه پرمهر شهردار و همکاران ایشان بهره مند می شوند.

علوی از برگزاری چهاردهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید خبر داد و گفت: این جشن با حضور خادمیاران عزیز حرم رضوی و به همت دستگاه های مختلف استانی و شهری از جمله شهرداری گرگان برگزار شده است.

گرگان /کرامتی

کدخبر: 699549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟