پیام مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

به گزارش رکنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بی پایان ربّ رئوف و کریم به امام مهربانی و ملجا و پناه درماندگان، صلوات خدا بر حجت حق بر عباد، نسیم رضا و ارتضاء از سرزمین نور و وفا وزیدن گرفته، وضوی شمس الشموس کران تا کران عالم را غرق روشنایی و مالامال از گرمای خویش کرده، گویی دوباره زنگ قافله‌ای که قافله دارش رضا (ع) است سرزمین مان را در نوردیده انگار صلابت قدم‌هایش را در آستانه مشهدش حس می‌کنیم و صدای جان نواز حدیث سلسله الذهب«ولایت علی ابن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن عذابی» که صادر از حضرت حق بود را از نای و نوای حضرت ثامن می‌شنویم به شرطها و شروطها را به جان خریدیم و تا همیشه میزبان قدمها و قدر شناس مهربانی اش هستیم.

تن شریفش را چون نگینی در میانه میلیونها دل عاشق جا داده‌ایم و فخر و افتخار ایرانیان را دلدادگی و شیدایی به حرم و بارگاهش می‌دانیم. اللهم صلّ علی علی ابن موسی الرضا المرتضی الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری الصدیق الشهید. با ارالها نفسهایمان را به یادش قرین دار و و را با یادش زنده بدار و با مهر و وفایش محشورمان فرما.

اینجانب دهه کرامت به ویژه پایان شیرینیش ولادت با سعادت انیس النفوس و شمس الشموس علی ابن موسی الرضا(ع) علیه الاف التحیه الثناء را به یکایک هموطنان و شیفتگانش تبریک عرض کرده به ویژه مدال داران خدمت به ساحت مطهر امام زادگان شریف همکاران عزیزم، مدیران، خدمتگزاران در این اماکن محترم و مقدس را ارج می نهم و دستان پراخلاصشان را بوسه می زنم.

این ایام سعید را به حضورشان تهنیت می‌گویم و خدای مهربان را شاکریم که در این ایام مبارک بر ملت رشید و شریف ایران اسلامی منت بی پایان نهاد که در عرصه امتحانی دیگر سرافرازو پیروز و خرسند و شادمان نظام اسلامی را عزتی بی‌دلیل بخشید و دشمنان را به یاس و فلاکت کشاند تا انتخاب برخواسته از شور و شعور این امت دردهای بسته را بگشاید و شعاع امیدی دل انگیز را بر دل‌ها تابانده و دشواری‌ها را از ملت قدرشناس و مسئولیت شناس را به عون و مدد الهی بردارد.

 از او می خواهیم تا مددهای غیب و اسباب ظاهر خود را موجب موفقیت رئیس محترم جمهوری اسلامی منتخب قرار دهد و با الطاف خویش ایشان را به خدمتی شایسته‌تر و تحولی افزون تر از همیشه یاری فرمایند.  من الله التوفیق و علیه‌التحلان»

 

کدخبر: 698702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟