اجرای طرح راهداری در ۷۸۲ کیلومتر از راه‌های ایلام

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام ، نورالله دلخواه اظهار کرد: راهداری محوری از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد و اکنون اجرای این طرح در استان با حضور ۲۳۰ نفر نیروی راهداری و ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات آغاز شده است.

وی افزود: عملیات راهداری این طرح شامل تعریض و اصلاح راه‌ها، لکه گیری، درزگیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، اصلاح پیچ، رفع نقاط حادثه خیر و انجام مواردی از این قبیل است که با اجرای آنها شاهد افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: ایمن سازی راه‌های ارتباطی، تسطیح جاده‌ها، شانه‌سازی حاشیه راه، اصلاح شیب شیروانی، آزادسازی حریم راه‌ها و پاک‌سازی آن‌ها از مهمترین اهداف و مزایای طرح راهداری محوری است.

وی عنوان کرد: ۵۱ کیلومتر خط کشی، ۱۵۸ هزار و ۲۲۰ کیلومتر تسطیح و اصلاح شیب شیروانی، نصب و تعمیر ۹۱۹ کیلومتر گاردریل و همچنین تهیه و نصب هزار و ۲۲۰ کیلومتر نیوجرسی انجام شده است.

دلخواه بیان کرد: در طرح مذکور بیش از ۲ هزار متر مربع لکه گیری و حذف چاله و ۳۱۶ هزار متر شانه سازی، تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه انجام شده است.

ایلام/ کوثر موسوی

 

کدخبر: 698053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟