پیش بینی‌ها برای برپایی انتخابات سالم و باشکوه در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار رکنا از ساری، کیوان مرادیان عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی و نظارت در انتخابات شوراها حق دخالت و دخل وتصرف ندارند، با اشاره به استعفای برخی اعضای هیئت نظارت شوراها، یکی از دلایل آن را اعتراض به تائید صلاحیت برخی افراد توسط شورای عالی هیئت نظارت بوده است.

وی با اظهار اینکه بیشتر به اتفاق صورت گرفته درباره تأیید صلاحیت برخی افراد معترض بودیم، ارائه جزئیات بیشتر را موکول به بعد از انتخابات کرد.

وی توجه به استعلام مراکز ذیصلاح را از جمله شاخص‌ها در تأیید یا رد صلاحیت‌ها بیان کرد و گفت: سعی کردیم سلیقه‌ای و تبعیضی عمل نکنیم.

مرادیان یادآور شد: باید تلاش کنیم و خرید و فروش رأی و انحرافات را در انتخابات شاهد نباشیم و درپی آن هستیم تا نظارت بر عملکرد مستمر بر شوراها را در قالب دیوانی پیگیری و دنیال کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا درمازندران گفت: در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شوراها سلیقه ای و تبعیضی عمل نشده است.

مرادیان با اظهار اینکه بیشترین فساد و تعطیلی شوراها در مازندران رخ داده است، افزود: از این رو هیئت نظارت در روند تأیید صلاحیت‌ها حساسیت و جدیت بیشتری به خرج داده است.

 

انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 697447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟