نیروی انتظامی چهره ای محبوب در جامعه و مظهر افتخار ملی است

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در جلسه شور عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران انتظامی حافظان واقعی نظم و امنیت در جامعه و مجاهدانی هستند که تنها برای رضایت الهی و خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم و اقشار مختلف دارد، افزود: امروز اگر شاهد رضایت مندی اکثر آنها از اقدامات پلیس هستیم به خاطر خدمات صادقانه ایست که به آنها ارائه و امنیتشان به خوبی تامین می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به محوبیت پلیس در میان مردم و همه سازمان و ها و دستگاه ها، تصریح کرد: امروز اگر مشکلی برای هر کدام از ما ایجاد شود اولین ملجاء و پناهگاهی که به ذهنمان می رسد نیروی انتظامی است و این به دلیل عملکرد مطلوب نیروهای خدوم انتظامی و مجاهدت های مخلصانه ایست که همه ما بارها شاهد آن بوده ایم.

مصری همچنین با اشاره به محبوبیت پلیس در میان نمایندگان، گفت: آنها همواره دیدگاه مثبتی نسبت به پلیس و اقدامات آن داشته و دارند و هر زمان که در خصوص بودجه نیروی انتظامی بحثی مطرح شده همه از آن دفاع کرده اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز پلیس مظهر اقتدار و افتخار ملی است و نیروهای آن را می توان قهرمانان بی ادعایی دانست که بارها شجاعت و غیرت خود را در صحنه های مختلف و ایجاد امنیت در جامعه ثابت کرده اند.

وی افزود: حضور فرماندهانی انقلابی مانند سردار اشتری در راس ناجا و همچنین فرماندهی توانمند نظیر سردار جاویدان در مسند فرماندهی انتظامی کرمانشاه، پلیس را به نیروی مقتدر، با صلابت و با برنامه تبدیل کرده است به گونه ای که رهبر معظم انقلاب هم بارها از عملکرد این مجموعه ابراز رضایت کرده اند، رضایتمندی که مدال افتخاری بر گردن پلیس است.

هر ایرانی یک نماینده نظام در روز انتخابات است

مصری در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات 28 خرداد نیز اشاره کرد و گفت: هر ایرانی باید خود را نماینده نظام و انقلاب در این روز حساس و سرنوشت ساز بداند و با احساس تکلفی که وجود دارد پای صندوق های رای حاضر شود.

این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت صدها شبکه تلویزیونی علیه کشور در ماه های منتهی به برگزاری انتخابات، گفت: خواسته همه آنها یکی است و آن هم منصرف کردن مردم از شرکت در این رویداد مهم و سرنوشت ساز که قرار است برای چهار سال آینده کشور ترسیم شود.

وی ادامه داد: جایی که منافع دشمنان ایجاب می کند مردم را به مشارکت در انتخابات و رای دادن به چهره ای خاص تشویق می کنند و جایی هم مثل امروز که منافشان ایجاب نمی کند با هر نیرنگ و حیله ای می خواهند مردم را از حضور پای صندوق های رای بازدارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، بی خیالی و وجود این تفکر که یک رای تاثیری در آینده و سرنوشت کشور ندارد را نوعی سم مهلک و دانست و بیان کرد: دشمنان نیز دقیقا به دنبال ترویج این تفکر در ذهن مردم هستند و اگر این گونه شود بازنده اول و آخر میدان خود ما خواهیم بود.

مصری همچنین بر انتخاب اصلح و آگاهانه نیز تاکید کرد و گفت: باید با چشم باز و مطالعه در خصوص سوابق مدیریتی نامزدهای موجود بهترین و اصلح ترین فرد را انتخاب کنیم تا چشم انداز بهتری پیش روی کشور قرار گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: ملت بزرگ و با بصیرت کشور در روز انتخابات حماسه ای دیگر خلق کرده و با مشارکت گسترده و انتخابی آگاهانه کشورمان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار داده و نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 696916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟