انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان ؛علی محمدهاشمی با بیان این خبر گفت :بهره گیری مطلوب از توانمندی ها ، تجارب و ظرفیت های پژوهشی و علمی در جهت پیشبرد و تقویت پژوهش ها ، توسعه ارتباطات علمی ، پژوهشی و آموزشی و همچنین تبادل اطلاعات از اهداف این تفاهم نامه می باشد .

وی با بیان اینکه پاسخگویی به حوادث و سوانح از ماموریت های اصلی جمعیت هلال احمر بشمار می رود افزود : جمعیت هلال احمر آمادگی دارد از خدمات داوطلبانه دانشجویان ، اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در مواقع بروز بحران های طبیعی استفاده کرده و در شرایط عادی نیز از ظرفیت های بالقوه واحدهای دانشگاهی در امور مربوط به موضوعات آموزشی ، پژوهشی و علمی بهره مند شود .

در ادامه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) ضمن تشریح رسالت دانشگاه آزاد در پیشبرد اهداف عالیه نظام آموزشی ، بهره مندی از ظرفیت های متقابل را مورد تاکید قرار داد .

دکتر پیمان نجفی با معرفی طرح های نوبنیاد پویش ، پایش و رویش ، آمادگی دانشگاه را در جهت اجرای فعالیت های بین بخشی اعلام کرد .

گفتنی است در این نشست ، تفاهم نامه همکاری مشترک و بهره مندی از خدمات ، تخصص های علمی – پژوهشی و فنی بر اساس توانایی ها و ظرفیت های متقابل به امضای طرفین رسید .

اصفهان_بهمن راعی

 

کدخبر: 696382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟