بهتر است کاندیداهای شورای اسلامی شهر از مکانهای مجاز برای تبلیغات خود استفاده کنند

به گزارش رکنا از بابل ، مهدی کیانی شهردار بابل با اشاره به ضعف تبلیغات برخی کاندیدای شورای اسلامی شهر گفت:متاسفانه تعداد اندکی از کاندیدای شورا از همان روش‌های سنتی و غیرکاربردی گذشته استفاده میکنند که این امر سبب ایجاد خسارت به اموال شهری شده است.

شهردار بابل از نحوه تبلیغات برخی کاندیدا که به تیرها و تاسیسات شهری خسارت وارد کرده‌اند ابراز تاسف کرد و افزود:بهتر است کاندیدای محترم شوراها از نقاط متعدد  مشخص شده در شهر و از بستر فضای مجازی برای تبلیغات خود استفاده کنند.

شهردار بابل اعضای ستاد امحا را فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی نام برد و گفت: متاسفانه در اولین روز از تبلیغات کاندیدا شاهد آلودگی بصری جداره‌های شهری هستیم که هم موجب نازیبایی منظر شهری شده و هم زحمات نیروهای خدمات شهری را چند برابر کرده است.

مهندس کیانی همچنین در خصوص نحوه فعالیت ستاد امحا گفت:پوسترها، بنرها و داربست‌های غیرمجاز توسط فرمانداری اعلام شده و شهرداری و نیروی انتظامی با همراهی نماینده فرمانداری اقدام به جمع‌آوری آن‌ها میکنند.

کیانی در پایان با اشاره به اینکه،  ستاد امحای شهربابل تا کنون بسیاری از بنرهای غیرمجاز را جمع‌آوری کرده‌اند از همه کاندیدا و نمایند‌های آنها خواست تا برای تبلیغات خود مطابق قوانین و مقررات اعلام شده از سوی فرمانداری اقدام نمایند.

انتهای خبر/عباسی نیک

 

کدخبر: 696049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟