سوم خرداد سندی آشکار بر غیرت و میهن دوستی مردم ایران است

به گزارش رکنا از تبریز ،فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز با صدور پیامی مشترک ، فرارسیدن سوم خرداد ، سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفتند.

در پیام سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل و حجت الاسلام محمدرضا رحمانی آمده است ؛ 

همانگونه که امام راحل و معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرمودند ، فتح خرمشهر نه تنها به واسطه فتح خاک پاک ایران عزیز از چنگال استکبار غاصب ، بلکه به واسطه فتح ارزشهای والای انقلاب شکوهمند و پیروزی ایمان بر کُفر ، بس با ارزش و جای سرور دارد.

فتح خرمشهر از ابعاد مختلفی دارای ارزش و اهمیت بود به قدری که مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در مورد آن فرموده اند که ، بنده از نزدیک شاهد بودم وقتی ما خرمشهر را پس گرفتیم ، ورق برگشت و دنیا عوض شد .

سوم خرداد ماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و سندی آشکار برای وطن دوستی ، غیرت و باور مردم ایران شد.

هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه های آنان.

آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیات غرورآفرین کربلا ۳ و به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابیطالب» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد و سیلی محکم تری بود بر صورت متجاوزین که هوشیار باشند تا چشم طمع به وجبی از خاک پاک این مرز و بوم نداشته باشند.

جهان آگاه شد که ملت قهرمان ایران آنگاه که پای تمامیت ارضی ، استقلال ، بود و نبود و دفاع از

خاک میهن به میان آید ، حساب جداگانه ای باز می کنند و هر چه در توان دارند پای حفظ تمامیت ارضی کشور می ریزند.

اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز با شکوه ، ایمان داریم که با اتکاء به خداوند رحمان و ولایت فقیه ، مردم و جوانان غیرتمند ایرانی از هر قوم و نژادی و با اتکاء به پتانسیل های داخلی ، توان فتح خرمشهرهای دیگری در عرصه اقتصادی ، سیاسی ، علمی و ... را داریم.

سرهنگ پاسدار  حسین پور اسماعیل فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز // حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا رحمانی ،نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز

 

کدخبر: 690117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟