توسعه گردشگری بوشهر -قطر درکدام دولت محقق می شود؟!

به گزارش رکنا در بوشهر ،از اولین باری که نام کشتی گرندفری در بوشهر مطرح شد، در تیرماه 98 بود، اتفاقی که قرار بود به توسعه گردشگری و تجارت بوشهر با کشور قطر منجر شود.

 اما با وجود همه وعده ها برای راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر-دوحه این طریق این شناور، همه چیز روی کاغذ مانده و کشتی گرند فری هم 22 ماه در لنگرگاه منتظر مانده است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر می گوید: رایزنی‌های بسیاری به منظور تامین سوخت یارانه‌ای برای شناور مسیر بوشهر-قطر صورت گرفته ولی نتیجه‌ای نداشته است.

سیاوش ارجمند زاده  ادامه داد: این شناور با توان جابه‌جایی هزار و ۵۰۰ مسافر و همچنین ۸۰ کانتینر برای راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر _ قطر استفاده خواهد شد.

ارجمند زاده گفت: همه اقدام‌های لازم برای فعالیت این کشتی در بندر بوشهر صورت پذیرفته، اما تاکنون به دلیل موافقت نشدن با اعطای سوخت یارانه‌ای، نتوانسته فعالیتش را شروع کند.

او افزود: در این خصوص رایزنی‌های بسیاری صورت گرفته، ولی تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

ارجمندزاده عنوان کرد: استان بوشهر با توجه به داشتن بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس، فرصت‌های قابل توجهی در زمینه رونق صنعت گردشگری دریایی دارد و امید است با همکاری هر چه بیشتر مسئولان استانی این امر تحقق یابد.

 

کدخبر: 688158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟