نشست هم اندیشی مسئول امور زنان شعب هلال احمربامدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

به گزارش رکنا رشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه این جلسه به منظور بررسی و بیان چالش‌ها و مسائلی که در حوزه زنان وجود داد، تشکیل شده است، گفت: هدف از برگزاری این جلسات مشارکت بیشتر و هم‌افزایی در زمینه رسیدگی به مسائل و مشکلات امور زنان است.

غلامی با تاکید بر اینکه لازم است با مشارکت و همراهی نمایندگان امور زنان، موضوعات مربوط به امور زنان مطرح و پیگیری شود، افزود: لازم است تا نمایندگان امور زنان، گوش شنوای بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر، امدادگران و نجاتگران زن باشند تا نسبت به حل و فصل مسائل و مشکلات موجود اقدام کنند، تحقق این مهم مستلزم افزایش سطح تعاملات است.

شایان ذکر است؛ در این نشست هم اندیشی مسئولین امور بانوان شعب با بیان دغدغه و چالش ها توسط نمایندگان بانوان شاغل همراه بود که مدیرعامل جمعیت پس از دریافت این موارد، بر رفع برخی از محدودیت و چالش تاکید و برخی از موارد را دستور کار قرار داد.

گفتنی است: در این نشست ۱۶ شعبه شرکت نموده که با پرسش و پاسخ خواهران همراه بود، همچنین در این نشست گزارش عملکرد بانوان در سال گذشته توسط سیده ارمغان مشاور امور بانوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ارائه شد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 687340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟