اجرای ۲ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در خرم آباد

سرهنگ عباس دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان پلیس با هنجارشکنان و افرادی که به هر نحو قانون شکنی و یا قانون گریزی می کنند ، با برنامه ریزی های صورت گرفته، با اجرای ۲ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در هفته گذشته ۶۵ سارق دستگیر و  ۹۷ فقره انواع سرقت کشف شده است.

وی افزود: در این مدت ۲ عامل تیراندازی که به دلایل اختلافات اقدام به تیراندازی به منزل اشخاص نموده بودند شناسایی و دستگیر و  همچنین در راستای همین طرح  ۱۰ قبضه انواع سلاح جنگی وشکاری فاقد مجوز کشف شده است.

دولتشاهی ادامه داد : در بحث مبارزه با سوداگران مرگ ۱۴ خرده فروش مواد‌مخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی وصنعتی بهمراه ۸۰۸ عدد انواع قرص های روانگردان و....  کشف و در همین مدت نیز ۱۲۰ معتاد متجاهرجمع آوری و تحویل کمپهای ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ دولتشاهی اظهارداشت: دراین راستا ۶۲ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی وانتظامی و ...  پس ازشناسایی و دستگیری تحویل دستگاه های مربوطه شدند.

در همین مدت و در راستای طرح تعداد ۲۸۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقدپلاک ، پلاک مخدوش ویا تحت هرعنوان که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و ... داشته اند توسط ماموران انتطامی شهرستان توقیف واعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد خاطرنشان کرد عزم پلیس ودستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض باهنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی است.

 

کدخبر: 683972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟