با اعتباری 400 میلیارد ریالی ساخت  استادیوم۲۰هزارنفری علی دایی کلید خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا در  اردبیل،  انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مهندس نرگس نژاد مدیرکل اجرایی سازمان مجری بهمراه پیمانکار و مشاور پروژه بهسازی و بازسای استادیوم علی دایی اردبیل در راستای بازسازی و بهسازی این مجموعه ورزشی بازدید به عمل آوردند .

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در جریان این بازدید گفت: با پیگیری های استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای بهسازی و بازسازی استادیوم علی دایی به عمل آمده که این امر یکی از مطالبات به حق ورزش استان اردبیل است از تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1400 آغاز شد.
دکتر انوشیروانی با اشاره به قرارداد سازمان مجری با پیمانکار این پروژه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به امضاء رسانده است خاطر نشان کرد پیمانکار در طول مدت 18 ماه تعهد کرده که نسبت به بازسازی این استادیوم اقدام کند.
او تصریح کرد: بهسازی و بازسازی استادیوم علی دایی شامل اصلاح سیستم آبرسانی مجموعه، بازسازی زیر جایگاه های استادیوم، آب بندی جایگاه تماشاگران، تعویض صندلی های تماشاگران در اولویت قرار دارد.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص تارتان، سیستم روشنایی و ترمیم چمن استادیوم علی دایی اضافه کرد: با تفاهم و اقداماتی که با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام گرفته این موارد با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از طرف شرکت انجام خواهد گرفت.
مولاخواه /اردبیل 

 

کدخبر: 681672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟