کشف فعالیت 28 ماینر غیر مجاز در سمنان

به گزارش خبرنگار رکنا از سمنان؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این خبرگفت: با اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق در استان سمنان توانستیم 28 دستگاه ماینر غیر مجاز در سه نقطه از شبکه توزیع کشف شد که ضمن جمع آوری و ضبط دستگاه ا 2 مورد برق غیر مجاز تعیین تکلیف شد.

سید محمد موسوی زاده در ادامه افزود: اجرای این طرح  به صورت هماهنگ و از سوی شرکت توانیر با هدف کاهش تلفات انرژی الکتریکی، بهبود کیفیت ولتاژ شبکه، بهبود پروفیل ولتاژ، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، ایمن‌سازی شبکه برای رفع کانون‌های خطر،کاهش خاموشی های ناخواسته، مقابله به دستگاه های رمزارز غیرمجاز و افزایش رضایتمندی مشترکان به صورت فراگیر در شرکت‌های توزیع برق استان به انجام رسید.

وی در خصوص  نحواجرای این طرح گفت: در این طرح اصلاح و بهینه سازی ۳۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۵ ایستگاه هوایی توزیع برق ب انجام رسید و به منظور رینگ شبکه و متعادل سازی خطوط مجاور، یک‌هزار متر شبکه فشار متوسط و یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز احداث شد.

لازم به ذکر است در استان سمنان  ۷۶.۵ درصد مشترکان در تعرفه خانگی،۱۴ درصد تجاری، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی ، ۱.۳ درصد صنعتی  و بقیه مربوط به بخش روشنایی معابر تقسیم بندی می شوند.

سمنان-رستم زاده 

 

کدخبر: 681098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟