برنامه ریزی برای مدیریت مصرف برق در ماه های گرم سال انجام شد

 به گزارش رکنا اردبیل، فرزاد قلندری در جلسه برنامه ریزی و مدیریت مصرف بهینه برق، خواستار  اطلاع رسانی از سوی شرکت برق  بصورت شفاف به مشترکین  شد.

وی افزود: کلیه ادارات و مراکز حیاتی و حساس باید به منظور آماده به کار کردن مولدهای خودتامین برای استفاده در ساعات اوج بار مصرف با اطلاع رسانی شرکت برق اقدام کنند. 

وی در مورد مدیریت مصرف انرژی از سوی چاه های کشاورزی اظهار کرد: این مسئله در شورای حفاظت از منابع آبی استان مطرح و صورتجلسه برای اجرا ابلاغ می شود. 

قلندری گفت: در صورت نیازمقرر شده ، شرکت توزیع نیروی برق در مورد کاهش روشنایی بین شهری با هماهنگی سازمان حمل و نقل جاده ای و استعلام نقاط حادثه خیز و همچنین کاهش روشنایی معابر شهری با هماهنگی فرمانداری ها در زمان پیک مصرف برق اقدام کند. 

در این جلسه برنامه ریزی از سوی شرکت توزیع برق با هماهنگی سازمان صمت در مورد اعزام اکیپ فنی و عقد قرارداد برای صرفه جویی برق مصرفی در کارخانجات و سایر مراکز تولیدی پر مصرف و ارایه مشوق های لازم در صورت رعایت بار مصرفی به تصویب رسید.

گفتنی است برنامه ریزی مدیریت مصرف بهینه انرژی برق در سال 1400 با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیران کل مدیریت بحران ، دفتر فنی و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

مولاخواه/اردبیل

 

کدخبر: 679982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟