دستگیری پزشک قلابی در کرمانشاه/ شاکیان به کلانتری سعدی مراجعه کنند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر فعالیت یک کلاهبردار حرفه ای که در استان های مختلف کشور از چند پزشک اخاذی کرده و آنها مورد اغفال قرار داده است، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده ماموران کلانتری 16 سعدی کرمانشاه برای دستگیری فرد کلاهبردار آغاز و توانستند مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون 12 نفر از پزشک قلابی شکایت کرده اند، تصریح کرد: این فرد با جلب اعتماد طعمه های خود ضمن اغفال آنها، حدود 10 میلیارد ریال اخاذی کرده بود. 

سردار جاویدان یادآوری کرد: این کلاهبردار حرفه ای در مرحله آخر قصد داشت خودرو مزدا 3 و مبلغ 700 میلیون ریال متعلق به یکی از طعمه هایش را تصاحب کند که با حضور به موقع پلیس ناکام ماند. 

وی همچنین با اشاره به انتشار تصویر فرد کلاهبردار با مجوز دستگاه قضائی، از افرادی که مورد سوء استفاده این فرد قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت به کلانتری 16 سعدی و یا پلیس آگاهی استان واقع در خیابات لشکر مراجعه کنند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با چنین افرادی حتما سوابق وی را بررسی و از اعتماد بی مورد به آنها خودداری کنند.حسین مسکنه/کرمانشاه

 

کدخبر: 679460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟