سرهنگ "رضا خلیلی نژاد" در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس Police گفت: در پی سرقت Stealing های متعدد داخل خودرو و مغازه در سطح شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران ابتدا شیوه سرقت ها را بررسی و مورد کارشناسی قرار دادند و پس از بررسی و تلاش شبانه روزی ماموران تجسس کلانتری 13 این شهرستان سرنخ هایی در خصوص شناسایی سارق داخل خودرو و محل اختفا وی بدست آمد.
سرهنگ خلیلی افزود: ماموران تجسس کلانتری 13 با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وارد محل اختفا متهم شدند و وی را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم به مقر کلانتری 13 دلالت و تحت بازجویی فنی و تخصصی پلیس قرار گرفت که در انجام تحقیقات اولیه متهم منکر انجام هرگونه سرقت شد اما با انجام تحقیقات فنی و استفاده از اصول علمی و پلیسی، به 24 مورد سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
این مقام انتظامی افزود: در عملیاتی جداگانه مأموران کلانتری 11 نیز یک نفر سارق مغازه را شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر که متهم به 9 فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.
سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان Prison شدند گفت: شهروندانی که خودرو و مغازه آن‌ها مورد سرقت قرارگرفته است جهت شناسایی و استرداد اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه نمایند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان بابیان اینکه تمامی سرقت‌ها از خودروهای فاقد لوازم و تجهیزات ایمنی ضد سرقت و مغازه هایی که ایمنی آن ها ضعیف بوده است انجام شده، از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و خودروی خود را به دزدگیر، قفل فرمان و دیگر تجهیزات ضد سرقت مجهز و مغازه داران عزیز نیز اهمیت بیشتری به ایمنی مغازه خود بدهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟