استکبار جهانی حتی از نماد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ترس دارد

به گزارش رکنا از اردبیل ، حجت الاسلام شیرعلی پور امام جمعه شهرستان سرعین در نماز جمعه این هفته با اشاره به ترک زمین توسط تیم فوتبال النصر در اصفهان گفت ، استکبار جهانی بویژه آل صعود از تمثال سردار هم ترس دارند چرا که حضور ایشان در زمان حیات در منطقه چنان باعث اقتدار و مقابله ای برای بی نتیجه ماندن اقدامات کشورهای هم پیمان غربی بود که ادامه همان ترس آنها حتی از تندیس سردار سرفرازمان مشهود است .

وی در ادامه گفت ،شهرستان سرعین دارای ظرفیت های فراوانی است و از جنبه هایی بسیار خوب رشد کرده است که لازم می دانم  از  افراد مخلصی که در طول سالها در مسیر تعالی این دیار زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر کنیم  .

امام جمعه سرعین یادآور شد این شهرستان  از جنبه هایی هنوز فاصله با مطلوب زیاد است به عنوان نمونه در خصوص فضای بهداشتی و درمانی ، بنابر آمار بالای مراجعین که به بخش خدمات درمانی نیاز دارند و مراجعه میکنند این مقدار پاسخگوی این حجم مطالبه نیست و پیگیری ها و زحماتی را عزیزان دغدغه مند داشته اند که و پروژه تاسیس بیمارستان در سرعین باید انجام شود.

وی افزود مجموعه سپاه پاسداران هم با احساس وظیفه ای که داشته اند پیگیری کرده و با ایجاد یک درمانگاه تخصصی در سرعین به همت مجموعه شورا و شهرداری و فرمانداری قرار است یک درمانگاه تخصصی هم احداث شود .

حجت الاسلام شیرعلی پور در پایان گفت  ، علاوه بر فضای بهداشتی و درمانی ،شهر نیاز به فضای سبز و فضای فرهنگی و مذهبی فضای سبز، پارک و همچنین فضاهای مذهبی موجود دراین شهر فاصله زیادی با مطلوب دارد که آنچه من از همت والا و دغدغه مسئولین و شهرداری و شورا مشاهده کردم حتما به زودی این ها هم به مطلوب نزدیک میشود.

مولاخواه 

کدخبر: 934597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟