فیلم و عکس / خلخال زیر برف دفن شد !
حجم ویدیو: 5.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

به گزارش رکنا، با رسیدن موج بارشی جدید به سامان هوایی کشور، شاهد بارش جدید برف در اکثر نقاط کشورمان بوده ایم.

در همین رابطه، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: در حال حاضر ارتفاع برف در شهرستان خلخال، گردنه الماس و گردنه پیریوسف به بیش از یک متر رسیده است.

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال، معروف خسروی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف در شهرستان خلخال ادامه دارد و در گردنه الماس و گردنه پیریوسف ارتفاع برف بیش از یک متر بوده که تلاش برای باز نگهداشتن این محورها با تلاش راهداران ادامه دارد.

تصاویری عجیب اما واقعی از دفن شدن شهرستان خلخال در استان اردبیل در زیر برف

وی افزود: کلیه راهداران در آماده‌باش کامل هستند و بیش از ده‌ها اکیپ در روستاهای بخش مرکزی، بخش شاهرود و خورش رستم در حال برف‌روبی بوده و بعد از راه‌های اصلی که در اولویت شهرستان است راه‌های فرعی و روستایی نیز بازگشایی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: در حال حاضر راه بیش از هفتاد روستا در خلخال مسدود است که علی‌رغم تلاش راهداران در کلیه محورها برای بازگشایی راه‌ها، شدت کولاک دوباره راه ده‌ها روستا را مسدود کرد.

خسروی تصریح کرد: با توجه به ادامه داشتن کولاک تا روز چهارشنبه در شهرستان خلخال، هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟