اعتراض خاموش مونا فرجاد به تلویزیون +عکس

قصه اصلی این سریال درباره خانواده پر جمعیتی است که هرکدام بخشی از داستان را پیش می برند و به یکباره یک شخصیت در این شرایط ظاهر می شود که با ما نسبت خونی و خانوادگی دارد و… او در خصوص همکاری با روح الله سهرابی عنوان کرد: آقای سهرابی بسیار مرد شریف و پرحوصله ای هستند و برای سکانس ها وقت می گذارند. من از اواخر اردیبهشت به این کار اضافه شدم.
فرجاد در خصوص شرایط نامناسب تلویزیون و علل آن عنوان کرد: شرایط بد اقتصادی که برای همه وجود دارد، دامنگیر حرفه ما نیز شده و می دانیم تلویزیون بودجه محدودی برای ساخت سریال و فیلم سازی دارد. تعدادی بازیگر محدود کار می کنند و عده ای دیگر کار نمی کنند و علت آن را نمی دانم. به نظر می رسد برخی از دوستان نمی خواهند خطرپذیر باشند و ترجیح می دهند با همان عوامل قبلی خود کار کنند.
فرجاد اضافه کرد: کار برای ما مانند این است که روی یک کوزه کار کنید و صیقل داده شوید. متأسفانه بی مهری هایی صورت می گیرد و شاید دغدغه های روزگار باعث کم تحملی آدم ها شده باشد. هنوز سریال هایی که در گذشته کار می شد، بعد از ۲۰ سال تأثیر خود را روی ذهن مخاطب می گذارد. در آن زمان حتی سریال های معمولی هم بسیار خوب ساخته می شد و اگر بخواهیم درباره فهرست سریال های ۵ سال اخیر فکر کنیم، باز هم به اسامی محدودی می رسیم.
وی درباره‌ آخرین تئاتر خود بیان کرد: آخرین تئاترم«بیوه های غمگین سالار جنگ» بود که با گلاب آدینه همکاری داشتم و همکاری با ایشان برایم پر از تجربه های شیرین بود و همچنان علاقه مند به همکاری با گروه های تئاتری هستم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

داخل پراید و به زور عروسم کرد

پسر بچه 10 ساله به قَتل غیر عمد یک کودک محکوم شد+عکس

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

کدخبر: 224248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟