اعتراف مجری معروف / از چهره مجری بودنم خوشم نمی آید +عکس

محمد سلوکی درباره اینکه اجراهای تلویزیونی اش کمتر شده است، گفت: حدود ۲ سال است که اجرای مستمر ندارم بلکه بیشتر در تک برنامه ها حضور دارم. مقداری نسبت به خودم سخت‌گیر شده ام شاید این حرف را پیش از این بازیگران بیان می کردند ولی من می خواهم تلاش کنم که اجرای برنامه هایی را بر عهده داشته باشم که اگر خودم به عنوان مخاطب آنها را نگاه کردم از دیدنشان لذت ببرم.
وی ادامه داد: من به دنبال این هستم که اگر قرار شد به صورت جدی و مستمر برنامه ای اجرا کنم خودم هم تهیه کنندگی آن را بر عهده بگیرم و بدانم که می خواهم چه چیزی را برای مردم بیان کنم و اینگونه نباشد که یکی دیگر به طراحی و دکور آن فکر کند و دیگری موضوع آن را انتخاب کند و من تنها به عنوان مجری به قاب آن بچسبم.

بهتر است مجری در خط مشی برنامه سهیم باشد
این مجری برنامه های تلویزیون درباره اینکه اجرا و تهیه کنندگی با هم در یک برنامه گاهی تمرکز را بر هم می زند و مسئولیت های مجری را بیش از اندازه بالا می برد، بیان کرد: مساله دیگری هم هست و اتفاقا ممکن است دغدغه تهیه کنندگی باعث شود که اجرای شخص جدی نباشد و یا ممکن است نوعی خودخواهی پیش بیاید و فرد آنقدر به اجرا توجه کند که از تهیه کنندگی غافل شود. با این حال مساله این است که در ساختن یک برنامه تلویزیونی باید یک خط مشی و یک فکر کلی وجود داشته باشد که بهتر است مجری در آن خط مشی نهایی سهیم باشد.
وی اضافه کرد: اگر مجری توانمندی های لازم را داشته باشد بهتر است در تولید هم سهیم باشد و اگر این توانمندی را ندارد، بهتر است که این خط مشی را بپذیرد. اگر من از تهیه کنندگی صحبت می کنم به شکل متداول آن نیست که قرار باشد به دنبال مسایل مالی و اجرایی باشم بلکه نوعی نگاه سردبیری را مدنظر دارم. من می خواهم امکانات موقعیت تهیه کنندگی را در خدمت موقعیت سردبیری قرار بدهم تا قانع شوم که هزینه ها برای اجرای من به درستی صرف شده است و کار من به درستی از آب درخواهد آمد.

گاهی موضوع مورد نظر تهیه کننده دغدغه من نیست
سلوکی درباره اینکه چه مشکلی در اجرا به تنهایی وجود دارد، اظهار کرد: موضوع دغدغه هایی است که گاهی از مجریان تقاضا می شود که در بسیاری مواقع به جا نیستند و حتی گاهی نوع برخورد با یک موضوع و دغدغه که از طرف تهیه کننده مطرح می شود، سلیقه من نیست. حتما باید باور و نگاه من هم در این حوزه وجود داشته باشد و من این دیدگاه را ندارم که کسی بخواهد موضوعی را به من حقنه کند.
این مجری تلویزیون در ادامه درباره کاری که این روزها در فکر تولید آن است، توضیح داد: من در ماه رمضان برنامه ای را در شبکه تهران داشتم که اولین دکور ۳D Mapping حرفه ای را در فضای شهری طراحی کرده بودیم. من تهیه کننده برنامه بودم و اگر نبودم شاید صرفا به عنوان یک مجری نتوان از تهیه کننده درخواست کرد که دکوری طراحی شود که ۱۵۰ متر مساحت آن باشد. این برنامه تجربه خوبی برای من بود و اکنون هم به دنبال طراحی و تولید کاری با تجربه جدید دیگری با نام «باغ خندان» هستیم.

طراحی و تولید یک شوی میدانی
وی در توضیح بیشتر درباره «باغ خندان» اظهار کرد: ما در این کار در حال تجربه این نکته هستیم که آیا می شود نشاط و هیجان را در جمع مردم تجربه کرد یا خیر. ما در این شوی میدانی بزرگ به سراغ مردم می رویم و آن را به گونه ای تولید می کنیم که اگر توانستیم در تلویزیون هم پخش کنیم برای مخاطبان این رسانه هم جذاب باشد.
سلوکی که تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد، اظهار کرد: افشین لیاقت کارگردانی این کار را بر عهده دارد و ما می خواهیم برای اولین بار بازی و گیم را به میان مردم بیاوریم.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم گفتگوی کوتاه با همزاد کارلوس کی روش در ایران

فیلم لحظه تصادف مرگبار ماشین پوتین + تصاویر

سروسر های مادرم و ناگفته های پدرم از دوست دختر دوران جوانی / دختر جوان تحمل شنیدن نداشت

ربوده شدن پسر هتلدار مشهدی با نقشه عاشقانه / قرار بود هتل این مرد مثل برج سلمان در آتش بسوزد + عکس متهمان

هوس بازی زن شوهردار با مرد فروشنده / نوعروس خیلی زود از داماد دل کند

مادر عصبانی نوزاد 5 ماهه‌اش را خفه کرد +عکس

شهادت دوست دختر قاتل در دادگاه / قَتل مادر، پدر و پدر بزرگ اتهام این دانشجوی جوان است + عکس متهم در صحنه حادثه





اخباری که شاید از دست داده باشید:

فیلم نجات جان یک زن که روی ریل راه آهن پریده بود / این زن فقط 3 ثانیه تا مرگ فاصله داشت + تصاویر

فیلم / قهرمان بوکس مامور پلیس را از دست دزدان نجات داد + تصاویر

فیلم شیرین کاری عجیب آتش نشانان / با آب ماشین را به پرواز در آوردند + تصاویر
کدخبر: 223884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟