هدی زین العابدین: ورود شرافتمندانه من به سینما + صوت

* حضور شما در عرصه تصویر ابتدا در دنیای تبلیغات شکل گرفت و سپس به عرصه سینما وارد شدید. خیلی از سینماگران یا افرادی که تحصیلات آکادمیک سینمایی دارند ممکن است به چنین ورودی نقد داشته باشند، پاسخ شما به این دسته افراد چیست؟

_ جهان هنر بی‌کرانه است، هیچ حد و مرزی ندارد. همیشه به هنر بازیگری علاقمند بودم. راهی که توانستم از طریق آن به دنیای تصویر،‌ تلویزیون و سینما ورود کنم، این راه بود. که فکر می‌کنم از خیلی راه‌های دیگر شرافتمندانه‌تر است. مضاف بر اینکه باعث شد خود را در معرض آموختن قرار دهم. با خیلی تکنیک‌ها که پیش‌تر برایم ناشناخته بود، آشنا شوم، که از این بابت خیلی خوشحال هستم. اصلا وارد حوزه ارزشگذاری نمی‌شوم. اینکه از طریق آکادمیک به این عرصه وارد شدم یا نشدم مهم نیست، مهم این است که آن در ورودی باعث شد، من با جهان وسیع هنر بازیگری آشنا بشوم و مدام در آن جستجو کنم و نکات وسیعی هم در مورد خودم و هم در مورد جهانی که در آن زندگی می‌کنم دریابم.

* پایان خدمت فیلمی است که به گفته کارگردان، فیلمنامه در بخش نگارش «مینا» بعد از انتخاب شما صورت گرفته است، به شکلی که می‌توان گفت فیلمنامه برای بازی هدی زین العابدین نوشته شده است. از انتخاب برای این نقش، دیدار با بهروز افخمی در جایگاه نویسنده این فیلمنامه و نقطه آغاز و معرفی توسط مرجان شیرمحمدی به این پروژه بگویید؟

_ بهروز افخمی، دراین چند سال اخیر علاقه دارد که از نیروهای جوان سینما که احساس می‌کنند، استعداد حضور دراین عرصه را دارند استفاده کند. برایم خوش شانسی بود که از طریق بهروز افخمی که کارشناس واقعی سینما است و یک سینماگر حرفه‌ای محسوب می‌شوند برای ورود به این عرصه هنری پسندیده شوم. حال چه مرجان شیرمحمدی و چه خود بهروز افخمی احساس کردند که می‌توانم این نقش که پر از لایه‌های مختلف شخصیتی است بازی کنم برایم مایه افتخار بود .

حجم فایل صوتی: 4.83M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00
کدخبر: 21770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟