جنیفر گارنر: از بن افلک متنفر نباشید

جدایی این زوج پس از 10 سال زندگی مشترک، حاشیه‌های زیادی داشته است. این حاشیه‌ها به‌قدری بوده که سرانجام منجر به شکستن مهر سکوت جنیفر شده است. وی به همه هواداران و دوستان و اقوام‌اش گفته: "نیازی نیست هیچ‌کس بخاطر من از بن افلک متنفر باشد چراکه من هم از وی متنفر نیستم."

گارنر می‌گوید: "هدف من از این ازدواج شهرت و رسانه‌ای کردن آن نبوده، واقعا بن را دوست داشتم و هدف من بر مبنای زندگی واقعی گذاشته شده بود. به خاطر اهمیت این موضوع، خانه و خانوده‌ام همیشه اولویت اول من بودند و هستند."

گارنر، کریستین را که بسیاری از نزدیکان عامل جدایی او از همسرش می‌دانند، مخاطب قرار داده و گفته: "گرچه این پرستار هوای شهرت به سر داشته و با همین نیت شوم با بن ارتباط پیدا کرده، اما باید بداند دلیل جدایی ما نبوده و من قبل از این اتفاق تصمیم به جدایی داشتم."

گارنر به رغم حواشی موجود پیرامون موضوع طلاق‌اش، می‌گوید علاقه‌ای به خواندن‌شان ندارد و روی کار و خانواده‌اش متمرکز شده است. وی این بار هم در پاسخ به حرف‌های ناخوشایندی که پشت سر بن افلک زده شده، همسر سابق خود را فردی بی‌نظیر و دست و دلباز و از همه مهم‌تر پدر و عاشق فرزندان‌اش خوانده است.

وی می‌افزاید: اما بن شخصیت پیچیده‌ای دارد که کنار آمدن با این وجه او دشوار است. به‌رغم ارتباط بن با پرستار سابق فرزندان‌اش "کریستین اوزونیان"، وی همچنان در ساختمان مهمان در کنار جنیفر و فرزندان‌اش زندگی‌می‌کند.

کدخبر: 21650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟