بازیگری که برای سومین بار نامزد شد +عکس

در میان بازیگران مرد، بازی تام هنکس در نقش «سلی سلنبرگر» خلبان معروف امریکایی تا این لحظه نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده و شانس دستیابی به سومین اسکار بازیگر کهنه‌کار را بیش از پیش تقویت کرده است.
به گزارش «ایندی وایر»، همزمان با نمایش بعضی از عناوین مهم فصل جوایز در شب افتتاحیه جشنواره فیلم تلوراید، گمانه‌زنی‌ها درباره مدعیان اسکار بهترین بازیگر مرد 2017 وارد مرحله‌ای تازه شد. علاوه‌بر هنکس که با ایفای نقش قهرمان اصلی فیلم «سلی» جدیدترین ساخته ایستوود وارد گود رقابت اسکار شده، اجرای تاثیرگذار کیسی افلک در درام «منچستر کنار دریا» نیز شدیدا مورد توجه منتقدان قرار گرفت.
همچنین استودیوی «اپن رود» (Open Road) با نمایش جدیدترین محصول خود با عنوان «برای این خون بریز» (Bleed for This) نه تنها واکنش تحسین‌آمیز منتقدان را به دنبال داشت، بلکه از همین حالا به خاطر اجرای هنرمند انه مایلز تلر در نقش شخصیت اصلی این درام زندگینامه‌ای در صف مدعیان اسکار بهترین بازیگر مرد قرار گرفته است. منتقدان از بازی تلر در نقش «وینی پاز» قهرمان مشت‌زنی امریکا به عنوان بهترین اجرای حرفه‌ای بازیگر 29 ساله تا امروز یاد کرده‌اند.
آرون اکهارت که در هر دو فیلم «سلی» و «برای این خون بریز» جلوی دوربین رفته، از مدعیان نامزدی در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل به شمار می‌رود.
درام موزیکال «لا لا لند» ساخته دمین شزل نیز که چهارشنبه پیش به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز روی پرده رفت، در جشنواره تلوراید نیز به نمایش درآمد و این در حالی است که اکران محدود دومین فیلم بلند شزل در امریکای شمالی آغاز شده است. منتقدان علاوه‌بر استقبال از «لا لا لند»، بازی رایان گاسلینگ در این فیلم را نیز شایسته تقدیر دانسته‌اند.
چهل و سومین جشنواره فیلم تلوراید تا پنجم سپتامبر (15 شهریور) ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟