طرفدار بازیگر 12 ساله سینما را بشناسید +عکس

با توجه به اینکه «چیزهای عجیب» اخیرا به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی نت فلیکس شناخته شد، آن هم با وجود اینکه تنها یک ماه از پخش آن می گذرد، پس نباید خیلی عجیب باشد که تعداد زیادی هوادار درجه یک داشته باشد.
یکی از این هواداران پر و پاقرص کسی نیست جز ارون پال بازیگر «برکینگ بد» که توانست با میلی بابی براون، ستاره ۱۲ ساله‌ای که نقش شخصیت «یازده» را در این سریال علمی تخیلی ماوراطبیعی بازی می کند، مصاحبه کند. این مصاحبه به عنوان بخشی از مجموعه‌ای جدید از مجله «اِل» انجام شد که در آن سلبریتی ها با سلبریتی‌های محبوب خودشان مصاحبه می کنند.
از راه نرسیده، پل نتوانست خودش را خوب جمع و جور کند؛ بله، همان ارون پال، بازیگر محبوب برنده جایزه امی که در «برکینگ بد» دل هزاران نفر را برد. او گفت: «اول همه باید بگویم که دوستت دارم. باید حرفم را با گفتن این شروع کنم که من خیلی خیلی هوادارت هستم. یعنی، واقعا میگم، از یک بازیگر به بازیگر دیگر، من حسابی به تو احترام می گذارم. واقعا از کارت لذت می برم.» براون هم که مشخصا از این شوکه شده بود که بازیگر جسی پینکمن تا این حد هوادار کارش است گفت «واقعا باورم نمی‌شه.»
تا پایان مصاحبه، براون با پال نقشه کشید که برای ملاقات با او و همسرش لارن به صرف شام به خانه شان در لس‌آنجلس برود. براون حتی به شوخی گفت می خواهد مدارک فرزند خواندگی را هم همراهش ببرد!
البته تمام این ها به این معنی نبود که او قصد دارد چیزی درباره فصل دوم سریال لو بدهد. وقتی پال درباره ادامه داستان از او سوال کرد، براون پاسخ داد: «همه چیز را می گویم… هیچ چیز نشنیدم. نت فلیکس را که می شناسید. هنوز هیچ چیزی رسما اعلام نشده است. برادران دافر ذهن بازی برای ادامه داستان دارند. آن ها واقعا نابغه اند. خیلی دوست دارم بتوانیم فصل دوم را هم بسازیم. فکر می کنم همه‌مان دوست داریم. اگر خودم بفهمم، تو اولین کسی خواهی بود که خبردار می‌شود.»
«چیزهای عجیب» تریلر دهه هشتادی با نقش آفرینی وینونا رایدر، سریال محبوب همه آمریکایی ها در این تابستان بود. این سریال داستان گروهی از کودکان را تعریف می کند که به دنبال دوست گمشده شان ماجراجویی‌هایی عجیب را تجربه می کنند. منتقدان از مجموعه بازیگران جوان تقریبا ناشناخته سریال، نقش‌آفرینی وینونا رایدر به عنوان مادری درمانده و آهنگ های دهه هشتادی سریال بسیار تعریف کردند. مت و راس دافر، برادرانی که این سریال را خلق کردند، به تازگی گفتند اگر چراغ سبز ساخت فصل دوم را دریافت کنند، این فصل هم از فرمت هشت قسمتی فصل اول با اپیزودهایی بین ۴۵ تا ۵۵ دقیقه پیروی خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟