خواننده ای که متهم به تقلید از رضا صادقی شد +عکس

بهنام صفوی خواننده جوان و موفق موسیقی پاپ کشور در دوره اول برنامه تلویزیونی رنگین کمان به عنوان آهنگساز با این مجموعه همکاری داشت و توانست آهنگ‌های موفقی چون «آهویی دارم خوشگله» و «عروسک خوشگل من» را برای کودک کار کند که در زمان خود بسیار موفق بودند. حال این روزها بعد از گذشت چند سال سخت مشغول تمرین برای کنسرت 27 مرداد ماهش است و این اتفاق بهانه‌ای شد تا به او به گفتگو بپردازیم.
از چه سنی به موسیقی و خوانندگی علاقمند شدید؟
از 7 سالگی موسیقی را با نواختن کیبورد و پیانو آغاز کردم و تا 16 سالگی در خوزستان شهر ماهشهر بودم و چون امکانات مناسب برای آموزش موسیقی نبود، پیانو و سازهای کوبه‌ای را به صورت خودآموز و با مطالعات کتاب‌های آموزش موسیقی، یاد گرفتم.
الان چه سازهایی را می‌زنید؟
پیانو، گیتار، کیبورد، پرکاشن، تنبک و ... . البته هدف من از زدن سازهای کوبه ای تمرکز بر روی ریتم بوده است و در حال حاضر ریتم و مترونوم را به خوبی می‌شناسم و حفظ می‌کنم.
از چه سنی وارد عرصه موسیقی به صورت حرفه‌ای شدید؟
بعد از دوران کودکی در دوره متوسطه نیز همچنان فعالیت موسیقی داشتم از قبیل خواندن سرود، آهنگسازی و تنظیم و از همان دوران با تشویق شدن از سوی معلمین مدرسه اشتیاقم برای وارد شدن به عرصه موسیقی بیشتر شد، اما در سال 1381 با کارهای کودک به صورت حرفه ای وارد مارکت شدم، برای مثال آهنگسازی آلبوم‌های برنامه «رنگین کمان» را انجام می دادم، قابل ذکر است که در آهنگسازی های بعضی از آهنگ های آن دوره با بنیامین بهادری و علی راست گفتار همکاری می کردیم، بعضی از آهنگ ها توسط شرکت پویا موزیک و شرکت مهر پویا نوا منتشر شدند. همچنین در آن سالها برای اغلب خواننده های مطرح آن دوره آهنگ تنظیم می کردم تا اینکه در سال 1385 اولین قطعه را با نام «تمنا» خواندم.
اولین اجرای رسمی زنده تون در چه تاریخی و در کجا بود؟
28 و 29 اردیبهشت سال 1390 در مرکز همایش‌های برج میلاد بوده است.
اگر یک بار دیگر به دنیا بیائید باز هم حرفه خوانندگی را انتخاب می‌کنید؟
بدون ذره‌ای شک خوانندگی را انتخاب می‌کنم.
اگر خواننده نمی‌شدید چه شغلی را انتخاب می‌کردید؟
فکر می‌کنم جراح زیبایی می‌شدم!!
تا به حال براتون شایعه خاصی ساختند که باعث ناراحتی شما شود؟
بله برای من بسیار شایعه سازی شده به خصوص به دلیل جریان‌هایی که این اواخر داشتم. البته در دوران شروع کارم هم برایم شایعاتی ساختند، برای مثال گفته شده بود که شما شبیه رضا صادقی می خوانید و تقلید می‌کنید و برای این کار پول پرداخت کردید و ... . تشابه جنس صدا همه جا وجود دارد اما باید در سبک خواندن، تحریرها و ... تفاوت وجود داشته باشد تا یک خواننده منحصر به فرد بشود.
این را هم بگویم که به عقیده من الهام گرفتن و الگو گرفتن در شروع به کار خوانندگی کار اشتباه نیست اما بعد از یه مدت خواننده باید راه خودش را پیدا کند و تقلیدی صورت نگیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟