شاهرخ خان بازیگر مشهور هند در لس آنجلس دستگیر شد+عکس

به گزارش رکنا به نقل از بی‌بی‌سی، شاهرخ خان ستاره بالیوود ناراحتی خود را از بازداشت شدن در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس ابراز کرد.

در حالی که هنوز روشن نیست که خان چه مدت بازداشت بوده و دلیل بازداشت شدن او چه بوده، سفیر آمریکا در هند از این بازداشت عذرخواهی کرد و گفت تمام تلاشش را می‌کند تا این عمل دوباره تکرار نشود.

این در حالی است که شاهرخ خان در سال ۲۰۱۲ نیز به مدت ۹۰ دقیقه در فرودگاه «وایت پلینز» نزدیک نیویورک دستگیر شده بود.

در سال ۲۰۰۹ نیز او دو ساعت در فرودگاه نیوآرک متوقف شد و پس از دخالت سفیر هند آزاد شد.

شاهرخ خان امروز جمعه به لس‌آنجلس پرواز کرد. او در توییتری نوشت: من کاملا مسایل امنیتی را می فهمم و به آن احترام می‌گذارم، اما هر بار توسط اداره مهاجرت آمریکا بازدداشت شدن، واقعا واقعا آزاردهنده است.

این بازیگر به شوخی افزود: این بازداشت و دستگیر کردن وقتی می‌تواند قابل قبول باشد که یک پوکمون را گیر بیندازی.

در حالی که هنوز مقامات مهاجرت ابراز نظری در این باره نکرده‌اند، یکی از مقامات امنیتی بخش جنوب و مرکزی آسیا در وزارت کشور آمریکا با توییتی به خان گفت بسیار از این مساله متاسف است و افزود دیپلمات‌های آمریکا نیز با چنین وضعیت‌هایی روبه رو می‌شوند.

سرانجام این سفیر آمریکا در هند بود که از شاهرخ خان رسما عذرخواهی کرد. او نوشت کارهای شما الهام بخش میلیون‌ها تن شده که شامل آمریکایی‌ها هم می‌شود.

سال ۲۰۱۲ شاهرخ خان با هواپیمای خصوصی خود به آمریکا رفته بود تا در دانشگاه ییل حضور یابد.

یک مقام دولتی هندی آن زمان گفته بود این سیاست بازداشت و بعد عذرخواهی مقامات آمریکایی نمی‌تواند ادامه داشته باشد.

خان بعدا این ماجرا را با شوخی برگزار کرد و از آن گذشته بود. او در جمع دانشجویان ییل گفته بود: هر وقت نسبت به خودم مغرور شوم یک سفر به آمریکا می‌کنم.

کدخبر: 191222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟