بازگشت حرف حساب به آنتن/نقش دوربین راهنمایی و رانندگی را داریم +عکس

کیا داوود اسفندیاری مجری تلویزیونبا اشاره به اجرای برنامه «حرف حساب» که دوباره به آنتن شبکه یک بازگشته است، گفت: تصمیم گرفته شد برنامه های پربیننده قبلی و برنامه هایی که نسبتا موفق بود، دوباره راه بیفتد که «حرف حساب» هم از همان برنامه ها بود و هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح پخش می شود.
وی با اشاره به دلایل توقف برنامه ادامه داد: این برنامه زمانی که متوقف شد، حدود ۱۰ ماه روی آنتن نرفت وحالا با پخش مجدد امسال پنجمین سالی است که این برنامه به تولید می رسد. آن زمان ابتدا قرار بود به دلیل اصلاح ساختار برنامه متوقف شود و بعد از آن هم به دلیل کمبود بودجه به تولید نرسید.
مجری برنامه «پایش» با اشاره به ویژگی این برنامه اظهار کرد: پیگیری موضوعات روزمره مردم با رویکرد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… ویژگی برنامه است و از آنجایی که شیوه کار ما تعاملی است، یعنی مردم سوال می پرسند و مشکلات خود را مطرح می کنند، مشارکت زیادی از سمت مردم را شاهد بودیم. ما در دوره هایی رکورد پیامک به برنامه را رد کردیم. ۵۰۰ هزار پیامک در بعضی روزها به برنامه ارسال می شد که این تعداد برای یک برنامه حدودا ۴۰ دقیقه در صبح زیاد است.
وی درباره موضوعاتی که گاهی به شکل موازی در برنامه های دیگر هم به آنها پرداخته می شود، توضیح داد: ما سعی کردیم در برنامه تکرار نداشته باشیم، با این حال ممکن است گاهی این اتفاق هم رخ دهد. مهمترین عامل قوت و قدرت برنامه ها تیم های تحقیق و متن نویسی هستند که ما به دلیل کمبود بودجه در زمینه تحقیق و تحلیل و نگارش کمبود نیرو داریم.
از طرف دیگر تیم برنامه که تغییر می کند تیم جدید نمی داند که به چه موضوعاتی پرداخته شده است ولی ما در حال حاضر تیم بسیار خوبی داریم و تجربه سال ها کار در حوزه روزنامه نگاری نیز به خود من کمک کرده است که به موضوعات تکراری نپردازم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟