بازگشت لوسی 2 بر روی پرده های سینما

لوک بِسون فیلمنامه نویس و کارگردان فرانسوی سینمای هالیوود روزهای پر کاری را پشت سر گذاشته و اخباری مبنی بر شروع نوشتن چندین فیلمنامه منتشر کرده است.
فیلمنامه نویس فیلم پرطرفدار "لوسی" در حال حاضر به عنوان دستیار فیلمنامه در حال همکاری با "کاترین بندیکت" برای نوشتن فیلمنامه "دو برابر" است. این فیلم قرار است توسط "فرانسیس ریچت" کارگردانی شود.
وی همچنین از شروع نوشتن دو فیلمنامه خبر داد. "لوسی 2" و "کلمبیانا 2" نسخه دوم دو فیلم پرطرفدار هالیوودی هستند که وی اقدام به نوشتن آنها کرده است. با این وجود هنوز هیچ اخبار تازه ای درباره دیگر عوامل این فیلم منتشر نشده است و مشخص نیست نسخه دوم هر دو فیلم را چه کسانی کارگردانی می کنند.
نویسنده سه گانه "ربوده شده" فیلمنامه های "دروازه جنگاور" و "دریاچه" را نیز نوشته که هر دو آماده اکران می باشند. "دروازه جنگاور" به کارگردانی "ماتیاس هوین" اواخر سال 2016 و "دریاچه" به کارگردانی "استیون کوال" ژانویه 2017 در سینماهای امریکا اکران خواهند شد.
"والرین و شهری پر از سیاره" اکشنی علمی تخیلی نوشته "پیر کریستین" تازه ترین تجربه لوک بِسون در مقام کارگردان بوده که قرار است ژانویه 2017 اکران شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟