کودک 6 ساله زیر کتک‌های وحشیانه پدر بی‌رحم جان باخت + عکس

تصاویر دوربین‌های مدار بسته تصویر خانمی را ثبت کرده‌اند که این خانم از این خیابان به آن خیابان در حال دویدن بود. پس از اینکه این خانم که بسیار هم عجله داشت موفق به گرفتن تاکسی می‌شود، تلفنی به او می‌شود که افراد داخل تاکسی این جمله را که با داد بیان شده را می‌شنوند:«تو چه کار کردی؟»
گفته می‌شود این خانم ساعت 12 در محل کارش در لندن بوده و پس از تلفنی که تنها 21 ثانیه طول می‌کشد پریشان از محل کارش خارج می‌شود.به گزارش دیلی‌میل، هنگامی که این خانم در حال رفتن به منزل بوده پیامی به رئیس شرکت می‌فرستد که به علت نامساعد بودن حالش آن‌جا را ترک کرده‌است.
اما هنگامی که این مادر به منزل می‌رسد با جنازه بی‌جان دخترش مواجه می شود که در خون خودش غرق شده‌است. او و همسرش با اورژانس تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند دخترشان بر اثر افتادن به چنین وضعی دچار شده‌است.اما پس از کالبد شکافی مشخص می‌شود ضرباتی که به سر کودک 6 ساله وارد شده تنها در تصادف‌هایی اتفاق می‌افتند که با سرعت زیاد رخ می‌دهند.
پس از تحقیقات پلیس مشخص می‌شود که پدر دخترک مدتی قبل چنان او را کتک زده بود که کتفش شکسته بود. به همین دلیل مددکاران اجتماعی کودک رااز این خانواده می‌گیرند اما پس از مدتی دوباره این کودک نزد خانواده‌اش باز می‌گردد که سرانجام آن هم چنین می‌شود.
گفتنی است، والدین کودک هر گونه ضرب و شتم را انکار می‌کند ولی پلیس همچنان در حال بازجویی از آن‌هاست.

کدخبر: 73695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟